Thursday 19 December 2013

Bugün günlerden A

Malumunuz bugünlerde gündemimiz pek bir dolu dolu, "güleriz, ağlanacak halimize" hesabından espriler gırla giderken, gördüğüm bir paylaşım (V for Vandetta dan esinlenilmiş bir karikatür) aklıma sağda solda çektiğim harfleri veya daha doğrusu harfimsileri getirdi.

Gözüme takılan her birşeyin fotografını çekme ve onları biriktirme gibi bir abukluğum var.
Birazdan sıra sıra göreceğiniz fotoğraflar da bu abukluğun ispat belgeleridir.

Bir an F ile baslayayım dedim: hem karikatüre sadık kalmış olurum hem de ismiminin ilk harfidir diye, anlamlı olur hani hesabına.

Ama sonra dedim ki; F de ne ola ki? Anarşistin A sı varken. ve "karşıyım karşı, her şeye karşı" türküsü kulaklarımda güzel güzel çınlarken. Başka harf mi görür benim gözüm?

Italya'dan yakaladığım bir A.

Bu da Venedikten bir kare

Hayalgücümün sınırlarını zorladığım bir Kefken ziyaretinden. - O asmadan daha ne harfler çıkarttım ben bir bilseniz.
Yeşili, ağacı ve  de kırmızıyı sevsem de bu fotograf pek hoşuma gitmedi. Sanki "Aha da bu ağacı keseceğiz" gibi bir ima sezdiğimden olmasın?


Bu da Istanbul daki bir sanat galerisinden.
Neredeydi hatırlamıyorum. Pek bir contemporary art havasındaydı onu kesin hatırlıyorum. 




No comments: